בדיקות שמומלץ לעשות לפני שמזמינים מנעולן

ישנם מקרים בהם שירותיו של מנעולן יהיו חיוניים – לדוגמא, מקרה בו נתקעתם מחוץ לדלת הבית או הרכב מבלי יכולת להיכנס. יחד עם זאת, ישנם גם מקרים בהם עריכת בדיקות מקדימות, יכולות למנוע את הצורך בשירותיו של מנעולן ולהלן חלק מאותם המקרים והבדיקות אותן יש לבצע במידה והם קורים:

שימון של הצילינדר
אם הבעיה בה נתקלתם באה לידי ביטוי בקושי בסיבוב המפתח או בסגירת הדלת, מומלץ לרסס בצורה עדינה תרסיס של שמן על המנעול ועל הצילינדר – מאוד יכול להיות שפעולה זו תפתור לכם את הבעיה. ככלל, ההמלצה היא להקפיד ולשמן את הצילינדר אחת לכל חצי שנה.

בדיקה של הצירים
אם הבעיה באה לידי ביטוי בכך שהדלת לא נסגרת כמו שצריך או לא ננעלת, מאוד יכול להיות שמקור הבעיה הוא דווקא בצירי הדלת, ההמלצה היא לבדוק שהצירים מוברגים בצורה טובה ובמידת הצורך פשוט להבריג אותם בצורה הנדרשת.

לנקות את המפתח
מפתח הבית חשוף ללכלוכים שונים אשר עלולים לפגוע ביכולות הפונקציונאליות שלו. לכן, אם אתם מבחינים שהמפתח התלכלך ההמלצה היא לנקות אותו באמצעות מברשת שיניים ומים.

לשכפל מפתח רזרבי
אחת מהסיבות הנפוצות בגינן עולה הצורך בשירותיו של מנעולן, היא לצורך פריצת דלתות – אלו יכולות להיות דלתות של הבית או דלתות של מכוניות.
בכדי למנוע מצבים בהם תמצאו את עצמכם עומדים מחוץ לדלת בלי יכולת להיכנס, מהסיבה הפשוטה, שהמפתח אבד לכם ושאין לכם גישה למפתח רזרבי – ההמלצה היא לשכפל את המפתח מבעוד מועד. מומלץ לשכפל גם את מפתח הבית (ולהפקיד אותו בידי אדם שאתם סומכים עליו) וגם את מפתח הרכב.

שכפול מפתחות לרכב

טיפ לסיום!
אתם לא באמת יכולים לחזות מתי תזדקקו לשירותיו של מנעולן ובמקרים רבים, הצורך בשירותיו יהיו מיידיים. בכדי לא למצוא את עצמכם במצב בו אתם נחפזים וממהרים לבחור במנעולן הראשון בו אתם נתקלים – מבלי לתהות על קנקנו או לוודא שמדובר באיש מקצוע מוסמך, מנוסה ואמין. ההמלצה היא לדאוג מבעוד מועד לפרטים של מנעולן מקצועי, מנוסה ובעל אמינות גבוהה.

במקום הזה בדיוק נכנס דניס סרילאן לתמונה.
דניס הינו מנעולן מורשה ומקצועי, מה שיבטיח לכם את ההנאה משירותי מנעולנות מקצועיים ובלתי מתפשרים.